Всички обяви

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

Как да публикувам обява за работа в JobSpace.bg? Публикуването на обява за работа на сайта минава през няколко последователни стъпки. Тяхната цел е да осигурят списването на обяви за работа, които ...  
още ›
Здравноосигурителният статус се формира по нови правила За да се избегнат опитите за ползване на здравноосигурителни права без подадени декларации и заявления от осигурителите и самоосигуряващите се ли ...  
още ›
Кодекс на труда - Агенция по заетостта - Закони и наредби По надолу публикуваме списък със закони и наредби, регламентиращи условията на труд. Линковете отварят директно документа със съответната наредба ...  
още ›
Проверка на здравноосигурителен статус и социално осигуряване В следващите редове публикуваме полезни връзки за проверка на здравноосигурителния статус, както и за справка за социално осигуряване.   Здравн ...  
още ›


Human Capital Store

https://www.humancapitalstores.com

»  повече за компанията

»  виж активни обяви




Валидност на обявата от 15.01.2020 до 10.03.2020
Ref.# HCS_AON_0120


Human Capital Store търси да назначи Асистент обслужване на клиенти с немски език. Нашият клиент е Онлайн магазин с доказан опит и репутация в търговията с качествена козметика. Успехът на компанията се дължи до голяма степен на ефективния екип и неговото висококачествено обслужване на клиентите. Кандидатът, който търсим трябва притежава желание да се развива в интернет търговията и дистанционните продажби, за да може да допълни един приятелски и добре работещ колектив.

Основните отговорности за тази позиция включват:
– Отговаряне на клиентски запитвания относно техните поръчки чрез имейл и специализирани онлайн платформи;
– Следи и съдейства за гладкото протичане на дейностите, свързани с изпращане на пратки и следпродажбеното им обслужване;
– Търсене на решение за възникнали проблемни ситуации при изпълнение на преките си задачи;
– Изготвяне на справки и отчети, необходими за ежедневната работа.
Изисквания и умения:
– Отлично ниво на владеене на немски език (писмено и говоримо);
– Компютърна грамотност (Word, Excel, Outlook);
– Високо ниво на грамотност – писмен и говорим български език;
– Умения за самостоятелно организиране на работния процес и приоритизиране на задачите;
– Добра комуникативност и умения за решаване на проблеми;
– Административни умения;
– Прецизност при изпълнение на задачите;
– Завършено висше образование – бакалавър.
Клиентът предлага:
– Стандартно работно време от понеделник до петък от 8:30-17:30 часа;
– Офис на комуникативна локация;
– Карта за спорт;
– Два пъти седмично масажи за служителите офиса;
– Възможност за кариерно развитие.

В случай, че обявата е в областта на Вашия интерес – не се колебайте да ни изпратите актуална автобиография.
Нашите услуги към кандидатите са безплатни.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014


Заплата:

Неопределена заплата

Страна:

България

Град:

София

Степен на заетост:



Сфера на дейност:

Интернет и електронна търговия

Тип:

Постоянна

Ниво:

Експертен персонал

Лице за контакт:

Йорданка Евтимова

E-Mail:

evtimova@humancapitalstores.com

Телефон:

024172723

Факс:

028694234



Кандидатствай   Добави   Въпрос   Абонамент

ПОТРЕБИТЕЛСКИ ВХОД

рекламно поле


анкетна форма

Мислите ли, че сертификат за добър резултат от тест за интелигентност или личностен тест ще ви помогне да си намерите по-лесно работа?

резултати